Özel Arama








Örgü Çiçekli Şal Modeli - Örgü Modelleri -örgü örnekleri


Alt kısmı benim bilindik rengareng katkılarımın modelinden.önce çiçekleri yaptım.6 sıra.sonra çiçek yapraklarının arasından birbirlerine zincirle bağladım ve zincirden şişime ilmek çıkardım.2 ilmek al-1 ilmwk at örneği ni yani diğer isimleriyle sarhoş bacağı-sıkı yönetim örneğimi yaptım.daha sonra diğer kısmınada aynı çiçeği uyguladım.Angora bi ip ve 6 nolu şiş ile 1 no lu tığ kullandım.MALZEMELER:ışıltılı ip,küçük oya halkaları,1 nolu tığ. . YAPILIŞI: Üstte görünen balıksırtı kısmı yapıyorsunuz.İstediğiniz büyüklüğe göre ayarlıyabilirsiniz. Sona uçtan biraz bAğ için bırakıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.ve yaprakları 5 e tamamladıktan sonra tekrar 10 zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Yukarıda bakınca daha iyi anlıyacaksınız